Lev nu

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Jag - 21 januari 2009 21:30

NEEEEJJJJJJJJJJJ!

Jag tror att magsjukan har kommit till vårt bo.

Tja, Dan är inte bra idag heller och när Albin kom hem efter skolan så hade han ont i magen.

Alla som känner mig.......vet att jag HATAR detta. Det är det värsta som kan drabba vår familj. Det enda som hjälper nu är att hålla tummarna och be till Gud. Trodde aldrig jag skulle säga det.........

Jag och Samuel håller oss friska än så länge. Man vågar inte säga något.

Har jobbat länge idag och har en kväll framför mig med massor av planering. På loven är det skönt att vara lärare men att planera lektioner är ibland det tråkigaste som finns. Hörde på radion i morse att svenska skolor är för dåliga på att låta barnen ge ett större inflytande över sitt lärande.

Kanske skulle prova det........låta eleverna planera sina egna lektioner. Jo du, det skulle varit nåt. Jag kan redan se vad de skulle vilja göra. Fri lek och spela på datorn. Sjyst undervisning, ellerhur.

Så nu är det dags att gå och äta middag. Det blir fiskgratäng med potatismos och räkfyllning. Slurp!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards