Lev nu

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Jag - 22 januari 2009 19:30

Äntligen var det dags att komma till frissan och se lite ordentlig ut i huvudet igen. (Måste tyvärr dölja de grå)

Ja jag vet, löjligt men jag kan inte acceptera att dessa strå har hittat till mitt huvud. Och det enda sättet att bli kvitt dem är ju att färja håret. Det är för jobbigt att stå och dra alla:-)

Det blev mörkt denna gången också. Dan undrar alltid vilken färg det när jag kommer hem. Det brukar skifta med idag blev det återigen choklad. Det kände han igen......

Någon bild på det blir det inte idag. Det kommer nog lite bilder på lördag då vi ska hem till Emma och Thomas för att fira Emma. Vi får väl se om inte Emma också råkar vara med på en hörna då.

När du läser detta nu Emma så vet jag att du tänker ..... i helvete heller att jag ska vara med på några kort...... vi får väl se?

Rapport från sjukdomefronten. Dan är frisk och ska till jobbet imorgon, Albin har fortfarande ont i magen (när han sitter) men äter som en häst. Konstigt eller?????

En arbetsdag kvar denna vecka och jag är redan färdigplanerad. Imorgon ska vi bara göra roliga saker.

See you!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards