Lev nu

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Jag - 23 januari 2009 20:30

Igår hittade Dan en liten rolig filmsnutt på youtube. Han tyckte att den

var helt klockren.

Håll till godo.

http://se.youtube.com/watch?v=Qehxjub5lyo

Vad tyckte ni? Stämmer det?

Av Jag - 23 januari 2009 17:45

Efter jobbet blev det en runda in till stan.

Skulle fixa till min ena nagel (en hörna hade gått av). Snälla Ilona filade till nageln. Tack!

Till imorgon behöver jag nya strumpbyxor till kvällens outfit. Hittade massor av andra saker jag också skulle vilja ha.......men är det lönt att handla en massa innan man åker till London. Min man skulle svara; NEEJJ. Jag tycker väl att det är okej. Vi har inte samma köpbehov skulle man kunna säga.

När jag kom hem så såg jag direkt att det stod nya blommor i vårt köksfönster. Våra gamla däckade vita julstjärnor var härligt borta och på plats stod det nya vita orkidéer. Mmmmmm.

Nu ska Samuel iväg till Cassandra på karaoke-party. Han är duktigt laddad. Hoppas att han får det roligt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards