Lev nu

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Jag - 3 februari 2009 19:45

Nu är Dan hemkommen efter lite turnerande i skåne.

Visst är det jobbigt att åka bil.

Med sig hade han morbror Matte. Vilken tur att lilla jag hade maten klar när de kom hem. Barnen var utsvultna efter sina innebandyträningar.

Jag bjöd på chiliwraps med härlig vitlökssås.

Albin kom hem med kryddförsäljning. Hmm närmast sörjande får nog hjälpa till.

Jaha du, nu blir det att hålla kväll.

Av Jag - 3 februari 2009 18:30

Det råkade bli en lång dag idag också. Förstår inte hur jag bär mig åt för att råka få sådana dagar.

Men idag gjorde det minsann ingenting. Hela eftermiddagen var jag och några av mina kollegor på pilotutbildning. Japp, det stämmer......vi ska bli piloter men inga sådana piloter som du tror.

Vi får en specifik utbildning som vi sedan ska förmedla vidare till våra andra kollegor och använda oss av i vardagen. Spännande.

Häftigt att få vara "pilot" ,Samuel är ganska avundsjuk, tänk att ha en mamma som är pilot.

Just ikväll ser jag bara positiva saker. Jag är LIPPIG!!!!!!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards