Lev nu

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Jag - 11 februari 2009 20:00

....är det just nu. Vitt & vackert.

Nåväl, några baksidor finns det ju.........som de inkompetenta snöröjarna.

Efter att ha varit iväg en runda på jobbet, trots feber (hade 2 viktiga möten) kom man hem till en stor snömur på uppfarten. Han visste väl inte var han skulle göra av snön när han plogade, så då är det ju smidigt att bara dumpa allt på vår uppfart.

Skotta blötsnö med feber är ingen höjdare kan jag säga. Tempen steg 3 grader kändes det som. Och du, det snöar fortfarande men mer skottning blir det inte idag.

Barnen har varit ute och lekt hela eftermiddagen i snön. Jag kostade på mig ett litet halvhjärtat snöbollskrig dvs några få fullträffar och sen var jag nöjd :-)

Elak morsa va??!!?

Orkade inte laga middag ikväll så det fick bli pizza. Vi som skulle va duktiga. Jag valde en pizza med färska grönsaker. Jag måste ligga på +sidan.

Har varit ute och tänt en lykta i snön. Det blev så mysigt.

Av Jag - 11 februari 2009 10:15

Vinter slog till i skåne.

Så här underbart ser det ut hos oss.

Håll till godo och njut i fulla drag......

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards