Lev nu

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Jag - 6 mars 2009 20:00

... är det fredag.

Fredagar är allt bra.

Direkt efter jobbet åkte jag och hämtade Albin efter skolan. Vi hade kommit överrens om att jag skulle komma och hjälpa till med städningen i hans lådor. Vi har hålat papper, satt in papper i pärmen och hittat alla pennor han var av med. Han har lovat att hålla ordning. (Hoppas,hoppas!)

Fredagsmiddagen ikväll blev Taco precis som barnen önskat. Inte oss emot. Det smakar alltid gott. Det blev en portion (har lärt mig av tidigare misstag) som jag tog. Klart att fingrar och tarmar skrek efter ytterligare en portion. Men NEJ, vill man gå ner i vikt så gäller det att vara stenhård. Naturligtvis syndar jag, varje helg, men bara lite och det ger resultat.

Dan har gått ner 2.5 kg och jag 3 kg. Målet är att kunna handla lite kläder i London. Nu är det inte många dagar kvar. Vi längtar så in i bomben.

Har precis stått en timme och strukit lite tvätt. Där är kvar till imorgon om jag skulle vara sysslolös (förmodligen).

Väntar nu på att Let´s Dance och Så ska det låta, ska börja. Det blir nog lite sappande eftersom vi inte kan bestämma oss för vilket vi ska se.

Ha en bra kväll!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards