Lev nu

Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Ännu en sängbunden dag

Av Jag - 13 mars 2009 20:15

Har varit sängbunden även idag. Nu börjar jag bli riktigt trött på detta.

Idag har min räddning varit alpint på tv. Till skillnad från igår så kommer jag ihåg vad det är jag sett......måste vara ett litet friskhetstecken.

Damernas slalom var riktigt spännande och jag såg fram emot att herrarnas storslalom skulle bli lika spännande. Men ack nej, där va ju inte en enda svensk att heja på. Hallo var va ni??

Fick vila ögonen på de andra karlarna istället och passade även på att se hur insidan av ögonlocken ser ut. Det var helt okej.....

Vid lunch kom Dan hem. Han hade med sig Samuels present till imorgon då vi hoppas att det kan bli ett vuxenkalas för honom.

Även ett par goda frallor fanns med. För vet ni vad, jag har börjat utöka min meny.

Idag har jag druckit pepsi max, ätit ½ fralla, 1 ägg, 1 tallrik fil och nu ikväll lite ris och pyttelite kyckling med satysås. Det ni.

Visst har jag varit duktig? Hmm vad nu ordet duktig betyder. Det är ett ord som jag inte gillar. För vad är duktig egentligen.......

Ikväll är Samuel på party hos Emma. Han gick dit med sin kära Maja. Gissa om han var stylad upp till tänderna. Han var så söt när det gick iväg tillsammans.

Nu tycker Dan att det var dags att vända på tv:n, som varit vänd mot sovrummet hela dan, så att vi kan sitta i soffan och hålla helg med Let´s Dance och Så ska det låta. Blir väl till att sappa idag också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag - 1 december 2015 19:35

Nu är det dags att röra på sig i bloggvärlden. Från och med idag kommer ni att hitta mig här nouw.com/levnu     ...

Av Jag - 22 november 2015 10:22

Godmorgon! Vi vaknade till ett vintervitt landskap. Helt underbart, älskar ljuset som kommer från snön. Så här såg det ut igår kväll. Inte trodde vi att det skulle komma så mycket snö och dessutom ligga kvar. Det har varit tyst här inne i t...

Av Jag - 5 november 2015 20:16


I tisdag fick jag tag i denna lilla godsak. Det finns endast ett fåtal. Nu håller vi helg. ...

Av Jag - 3 november 2015 20:47

Igår hade jag en fantastisk dag på stranden med jobbet. Vi måste verkligen komma till stranden på helgerna. Det är helt magiskt där. Här hemma råder det frystömning. Nästa vecka kommer köket och vi kommer att sättas på prov i vår matlagning. ...

Av Jag - 1 november 2015 19:36

Efter flera veckors förkylning tyckte jag förra veckan att det var bättre. Åkte och tränade och sedan två utekvällar på det så var det bara att säga hej hej till förkylningen igen. Denna gång är det värre och idag mår jag faktiskt riktigt risigt. ...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards