Lev nu

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Jag - 7 april 2009 14:00

Jaha då var vi hemma igen.

Nu är ni nyfikna på vem som vann...... det gjorde jag, men inte med mycket. Barnen var och nosade i hälarna hela tiden. Flest strikar gjorde Samuel.

Albin var på hugget & ville vinna.

Samuel är på väg att göra en bra runda.


Därefter blev det ett snabbt besök på Kvantum, behövde färs och fika. Åkte hem till mormor och fikade. Kliade katten tills jag märkte att han hade en STOR fästing. Urk!!!!!


Trötta killar hoppade över sina innebandyträningar ikväll.

Av Jag - 7 april 2009 11:30

... var det som hämtades hos Isac.

Men inte hade han bråttom hem för det, skulle kunna va hur många timmar som helst till.

Albin stannade hemma under tiden Samuel blev hämtad och umgicks med Kevin.

Märks att killarna börjar bli stora nu. De vill ju va uppe längre än föräldrarna. Just nu känns det som om vi vuxna somnar först varenda kväll.


Nej nu ska vi iväg & bowla, killarna och jag. Vem tror ni vinner? På wii vinner Samuel alltid, men det är ju bara på låtsas, nu blir det verklighet. jag tänker inte vika mig :-)


Vi ses!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards