Lev nu

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Jag - 26 april 2009 19:30

Då det varit ännu en varm härlig dag så såg det ut att bli trädgårdsarbete.

Jodå. Det har hackats och räffsats hej vilt i våra häckar.

Nej, de där ute som inramar vår trädgård. Kände att jag behövde kanske va lite tydligare. 

Jobbigt, men nu efteråt är det skönt att det är klart. Vi har även börjat planera för hur vår lilla altan bakom uterummet ska se ut. Det finns hundra idéer och vi lär väl inte komma till skott i år heller. Som sagt, det är jag som är velig och Dan som håller i pengarna. Kanske tur, vad vet jag!!??

Sen eftermiddag cyklade jag bort till Mia som hade klädparty. Här inhandlades det en kjol och ett par jeans. Jag var riktigt nöjd när jag kom hem. (Jag fick ju shoppa!!!)

Lite jobb hann det också bli idag. 3 st IUP:er har jag skrivit på altanen. Det ni. Vilket bra jobb jag har va?!!

Nej minsann, nu ska jag dra mig tillbaka.

Ses imorgon!

Kram

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards