Lev nu

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Jag - 1 maj 2009 20:30

Nu gäller det att ta tillvara på all sol.

Då Samuel lovat att va med Maja idag stannade han och jag hemma då Albin och Dan stack iväg på fotbollsmatch. Det blev förlust med 3-2 + en skadad fot på Albin. Han kom hem med 2 dubbar runt hälsenan.

Nu ikväll mår foten utmärkt.

Samuel har varit på bio med Maja. De såg Monster vs Aliens


Jag har lapat sol hela dagen och plockat maskrosor. Har för i år införskaffat en maskrosplockare. Nu slipper man böja sig ner. Bara att hugga ner, skruva och sedan dra uppåt. Ha, då följer den dumma roten också med. Perfekt!!! Vi har påbörjat vår utrotning och det med besked.


Inatt sover Kevin över hos oss. Men vi blev av med Samuel. Han sover över hos Maja.

Ska nu ladda inför imorgon. Då är det party med mina gamla klasskompisar. Då kommer blir det partybilder.

Ha en bra kväll.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards