Lev nu

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Jag - 9 maj 2009 21:30

Halloj!

Vilken trevlig fest det var. Sent som attan blev det.

Tack Jessica & Micke och Camilla & Anders för en toppenkväll.

Vi drog väl oss tillbaka vid kvart i 3 på natten. Då hade jag nästan varit uppe i ett helt dygn eftersom klockan ringde 5 på morgonen.

Här kommer lite bilder:

Åsa mumsar på den goda maten.


Ingen mat vid det där bordet. Det märktes dagen efter :-)


Jodå, även i år blev det en blöt fest.


Ja du.....


Jag & Jenny


Dan & Jag. Inte världens bästa bild. Men det blir inte bättre.


Tulla var med länge i år. + + + + + 5 plus för det.


Sara hade det roligt.


Håkan verkar ha siktet inställt på sin Gin.


Micke äter den fantastiskt goda efterrätten. Nötmousse med färska hallon. Tror jag...


Kvällens dans stod Micke & Anders för. Härligt grepp!


Musiktävling med Mia & Ronny och Camilla & Lasse.


Jag vet vem detta är, men vet du det???


Sara, Mia & Åsa rör på "de lurviga".


Lena & Jeanette öser på.


Åsa & Jag


Göran & Peter har djupa diskussioner.



Tro det eller ej, men Lasse var uppe på dansgolvet.


Ja, det var festen i bilder. Nu dröjer det väl ett helt år till nästa gång.

Annars har det varit en lördag på soffan. Tog sovmorgon till halv elva. Gud vad skönt. Hade stora planer på att va ute och plocka maskrosor. Men det får bli imorgon.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards