Lev nu

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Jag - 12 maj 2009 21:30

Grattis grattis Isac på din födelsedag!

Hoppas att du har haft en riktigt bra dag.

Många kramar

Albin & Samuel

Mamma & Pappa hälsar också


Äntligen......... är jag klar med alla mina utvecklingssamtal. Det är jätteroligt att ha samtalen men det är sååå mycket förarbete för varje samtal.

Men nu är jag klar för denna terminen. Riktigt stolt och nöjd är jag. En stor klapp på axeln.

Vad ska man nu hitta på, på kvällarna? Ikväll tog jag paus från grävandet. Fortfarande träningsvärk....

Har suttit och gjort ett litet prov till skolan. Undrar hur mycket barnen har lärt sig?

Idag har jag varit med Albin på utvecklingssamtal. Det gick super super bra. Han är så duktig vår lille påg. Det kändes lite vemodigt. Till hösten byter han skola och börjar på fotbollshögstadiet.


Nu ska jag smaska på lite popcorn. Kom på att det var väldigt länge sedan jag käkade popcorn. Förrut hade jag dille på det varje kväll. Så nu ska jag.........njuta........

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards