Lev nu

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Jag - 22 maj 2009 22:15

Klockan 6 slogs dörrarna upp till Samuels och Majas kalas.

17 vänner kom.

De började med paketöppning. Så här fina paketer fick de. Tack alla för de fina presenterna.


Vi bjöd på Taco till middag. En favorit som går hem hos alla barn.


Maja Max och Wille äter taco.

Clara Isac Samuel dricker Blådåre.


Efter maten hade Maja och Samuel önskat att det skulle bli äggstafett.


Här gäller det att koncentrera sig.

Mikey och Clara höll tungan rätt i munnen...

... och gjorde man inte det så gick det så här.

Danstävling stod på schemat.

Vad är ett kalas utan tårta.

Kände att jag behövde dra ihop bilden. Jag måste nog bli ta tag i livet.

Till tårta hör sång till.

Vi avslutade kalaset med skattjakt.

När barnen gått hem återstod bara städningen.


Väl hemma blev det uppackning, tvätt in i maskinen och ett glas rött.

Tänker nu njuta resten av kvällen. Hoppas att du  också tänker göra det.

Kram



Av Jag - 22 maj 2009 10:45

Godmorgon!

Hoppas att du sovit gott.

Själv vaknade jag av att Samuel kom släpandes med sitt täcke nu på morgonen. Nu slipper jag dammsuga hallen:-)).

Hade förhoppningar om att det skulle va fin fint väder idag. Men...... jag får nog vänta ett bra tag på det.

Det blir soffan med en bra bok. Har precis börjat läsa Stieg Larssons första bok. Har läst ca 70 sidor och det beskriver endast personerna i boken. Undrar när det ska börja hända något......jag längtar.


Ska nu ta fram frukost till killarna som nu har vaknat. De var uppe sent igår kväll.

Vi hörs lite senare.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards