Lev nu

Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Hemma igen...

Av Jag - 4 juni 2009 21:00

... och är alldeles stelfrusen.

Albins match gick jättebra, de vann med 4-2. Super, de leder tydligen serien säger dom. Det var också viktigt att göra många mål ikväll, målskillnad kallas det. Det låste sig helt för laget. Presterade inte mycket, tycker jag som förälder. Andra håller säkert inte med mig men jag bryr mig inte.

Det var verkligen iskallt på idrottsplatsen.

Här sitter mormor och skyddar sig med paraplyet. Nej, det regnade inte. Det var mot blåsten. Fick hjälpa till med en varm kopp kaffe.

Själv satt jag med mina vintervantar, andra föräldrar kom i vinterjackor. Smart val vill jag påstå. Men inte tror man att man ska behöva ha vinterkläder en 4:e juni. Det är ju något som kallas sommar nu.

Albin in action. Ett förtydligande, det är han i mitten av bilden. Ändå har jag valt ut den bästa bilden. De andra blev så dåliga, kanske för att jag frös så mycket, hela jag skakade.

Det blir en varm kopp kaffe ikväll igen. Har blivit en ful vana märker jag.

Jag sitter nu här i soffan med tända ljus framför mig och njuter av värmen i huset. Ska nog gå och hämta mitt täcke också.

Hej på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag - 1 december 2015 19:35

Nu är det dags att röra på sig i bloggvärlden. Från och med idag kommer ni att hitta mig här nouw.com/levnu     ...

Av Jag - 22 november 2015 10:22

Godmorgon! Vi vaknade till ett vintervitt landskap. Helt underbart, älskar ljuset som kommer från snön. Så här såg det ut igår kväll. Inte trodde vi att det skulle komma så mycket snö och dessutom ligga kvar. Det har varit tyst här inne i t...

Av Jag - 5 november 2015 20:16


I tisdag fick jag tag i denna lilla godsak. Det finns endast ett fåtal. Nu håller vi helg. ...

Av Jag - 3 november 2015 20:47

Igår hade jag en fantastisk dag på stranden med jobbet. Vi måste verkligen komma till stranden på helgerna. Det är helt magiskt där. Här hemma råder det frystömning. Nästa vecka kommer köket och vi kommer att sättas på prov i vår matlagning. ...

Av Jag - 1 november 2015 19:36

Efter flera veckors förkylning tyckte jag förra veckan att det var bättre. Åkte och tränade och sedan två utekvällar på det så var det bara att säga hej hej till förkylningen igen. Denna gång är det värre och idag mår jag faktiskt riktigt risigt. ...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards