Lev nu

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Jag - 5 juli 2009 20:00

Ja då kom äntligen regnet. Helt okej om det regnar idag men imorgon kan det få va lite fint väder igen.

Man blir ju helt tagen på sängen när det är sånt här väder. Vad gör man om man inte åker till stranden???

Kanske tar tag i hemmasysslorna som har fått stå tillbaka nu när det varit så bra väder.

Vi var och lämnade Albin på träningsläger i fotbollen. Han ska sova borta inatt. Det gäller att träna innan man åker iväg på fotbollsresan. Men oj vad packning det blev för bara en natt. Hur ska det se ut för en hel vecka?

Nu har vi bara Samuel o ta hand om ikväll, konstigt.....


Vi hade bestämt oss för att äta grillat till kvällsmat när Kent var här.

Vädret ställde till det för oss. Vi var inte riktigt beredda på att en störtskur skulle komma. Men man ska inte ge sig.

 

Dan laddade med paraply. Köttet blev nästan klarat och fick endast den sista touchen i köksgrillen. Smakade riktigt gott.


Gav mig på o plocka jordgubbar hemma hos mamma o pappa också. Fyllde en STOR skål, då hade jag bara kommit 1/3. Får fortsätta mitt projekt imorgon. Tror minsann att jag ska frysa in alla bären. Perfekt o ha resten av året till jordgubbssmoothie.

Plockade lite gurkor i växthuset också, hela 5 stycken. Då tog jag de största, då förstår ni att det finns ganska många kvar.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards