Lev nu

Alla inlägg under juli 2009

Av Jag - 4 juli 2009 19:15

Det är så skönt med strandväder. Kan inte få nog....... om man då är vid havet. Skulle man behöva tillbringa dagen hemma skulle det vara pest.

Idag har det nog varit den varmaste dagen på året.

Inte ens på stranden fläktade det. Vad gör man då? Badar skulle de flesta svara men om man är en badkruka då och allllldrig badar så får man offra sig en sån här dag.

Jag tror minsann att jag låg på mage i vattnet minst en timme. Japp, du läste rätt. Då är det varmt om jag badar en hel timme.

 

Barnen har badat precis hela tiden. Gott!!!!


Av Jag - 3 juli 2009 20:45

Vi tog en hemmadag idag. Precis vad vi behövde. Ett tag ångrade jag faktiskt mig då var det så varmt i trädgården att vi höll på att dö.

Vi har levt under markisen idag. Där var det hyfsat.

Vi har suttit och spelat kort jag o barnen. Mysigt.

Ikväll är Dan på fest med killarna. Det lär säkert bli blött. Har lovat att hämta hani stan inatt. Snällt va, så slipper han cykla hem.


Ha en bra kväll!

Av Jag - 2 juli 2009 20:30

Idag tog det slut i årets beachsoccer för Albin. De förlorade mot Trelleborg i kvartsfinalen. Synd......bättre tur nästa gång.

 


Det var olidligt varmt på stranden. Inte gick det o bada heller. När vi kom ner vid lunchtid var vattnet alldeles sörjigt av en massa alger. Bläääää.

Det blev badförbud. Vi vill ju inte bli sjuka nu på vår semester.

Så vi gick bort till utebassängerna istället. Det var nog många som tänkte likadant som oss för det fullkomligt kryllade av människor där.

 

 

Visst ser det härligt ut.........

Efter 3 dagar på stranden orkade vi inte laga mat så vi beställde pizza. Gott gott som bara den.

Av Jag - 1 juli 2009 23:30

Även idag blev det en heldag på stranden. Idag var det Albins tur o spela beachsoccern.

Det gick riktigt bra. 2 vinster och 2 oavgjorda vilket innebar en plats i A-slutspelet. Härligt!!!


Vi är ganska trötta nu efter 2 heldagar på stranden och stranden väntar även imorgon. Då är det dags för slutspelet.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards