Lev nu

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Jag - 9 augusti 2009 21:15

Har ni saknat mig?????

Nu är jag tillbaka i datorns värld. Vår dator har varit på service. Kul...... Det skulle ta 7-9 dagar men som ni vet är det semestertider. Det tog 16 dagar. Först känns det jättekonstigt men sen blev det ju semester.

Ska nu ge mig på och försöka att återberätta dessa dagar.


Vi började med att ta en tur ner till Buhres i Kivik. Här åt vi en god middag tillsammans. Jag åt lax, Samuel åt köttbullar med mos, Dan och Albin åt spättafilé.

 

Äntligen blev det några härliga stranddagar. Vi har njutit i fulla drag. Sol & bad kan man aldrig få för lite av. Eller vad säger ni????

 


 


 


En kväll slängde vi upp vårt tält. Barnen blev överlyckliga. De sov i tältet helt själva en natt.

 

Så här mysigt hade killarna det på kvällen.


Ikea har fått ett besök av oss. Vi har rensat ut i vårt inneförråd. Det ska bli en stor härlig klädkammare. Köpte ny inredning mm. Så nu ska det målas om och läggas nytt golv. Det kommer att bli fin fint.


Igår kväll cyklade vi in till stan.

 

Träffades först hemma hos Kent och drack lite gott rosévin med Fanta. Därefter gick vi ut och åt middag. Åt en fantastiskt god pizza med mozzarella, parma, oliver, champinjoner, parmesan och ruccola.

 

 


Idag blev det ännu en stranddag. Jag kan inte få nog..... Det blev en riktigt lång dag på stranden. Gäller att passa på, vet ju aldrig när det blir dåligt väder.

Imorgon börjar Dan jobba. Jag börjar på onsdag. Skönt att få 2 extradagar. Det kommer att bli städ- tvättdagar.


Ja sen har vi då yrvädret Signe. Hon tror att det är hon som är prinsessan och kan göra som hon vill. Tur att hon är så söt. I skrivande stund har hon precis bitit sönder ett band på min klänning. Grrrrr.

Hon gör allt som man inte får.

Sen har hon ju mysiga stunder också, när hon är för trött för att busa. Då ska det kelas och klias.

Här kommer lite bilder på Signe:

 

 

 


Sist men inte minst så blev det stekta kantareller till middag ikväll.

 

Japp vi har plockat dom själva, på Maxi. Varför gå runt och leta i en stor skog när man kan hitta dom direkt på Maxi.

Ha en bra kväll!!!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards