Lev nu

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Jag - 11 augusti 2009 21:15

... för imorgon blir det att ställa klockan. Usch jag som avskyr väckarklockor.

Nåja bara att bita ihop.

Har fotat Signes trofé

 

En avbiten antennsladd bakom tv:n. Och ja, jag vet att bilden är suddig. Men den blev inte bättre.


Var och hälsade på Sigge. Det är också en busig krabat precis som sin syster yster...

Ha en bra kväll!

Av Jag - 11 augusti 2009 14:15

Jag passar på att njuta de sista timmarna på min semester. Imorgon börjar allvaret.

Har mest gått här hemma och pulat. Här är ju lite att hitta på.


Igår lämnades datorn åter igen in för lagning. Precis samma fel som när den var inlämnad förra veckan. Man blir så j...... förbannad när den inte funkar efter att ha varit inne för lagning. Dessutom frågar killen mig vad det är för fel när jag lämnar den. Ja du lilla vän, hade jag vetat det hade jag aldrig behövt besvära dig en fin augustidag.......... Vad var det för en fråga?????

Han ställde dessutom en hel del andra omöjliga frågor att besvara. Då frågade jag om där inte fanns något dokumenterat från i fredags. Jooo, är hans svar. Varför frågade han då????? Dryg typ!!!!


Så äntligen idag var jag o hämtade datorn och den funkar. X i taket.


Nu ska vi till mormor o morfar och hälsa på Sigge som är precis lika busig som Signe.

Signe började sin morgon med att hitta på rackartyg. Bild kommer ikväll.


Kram

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards