Lev nu

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Jag - 14 augusti 2009 21:00

Låter inte alls illa va. Har nu jobbat 3 intensiva dagar. På tisdag kommer ju barnen till skolan och då ska allt va klart.

Just nu är mitt klassrum upp o ner vänt. Grejer överallt. Måste nog börja 7 på måndag för att hinna med allt.


Har varit dålig på att blogga. Kanske inte varit dålig för vår dator har varit på lagning 3 gånger. Nu hittade de äntligen felet. Som skulle kosta sisådär 10 000. Nej jag ljuger inte. Så det blev att köpa ny dator istället.

Så nu sitter jag har framför en alldeles ny fin dator som funkar. Det har man ju inte varit van vid den sista tiden. Den nya datorn är lite mindre men betydligt smidigare än den förra. Då ville vi ha en bärbar med stor skärm för det var vi vana vid. Denna känns lite smidigare att plocka med sig i väskan.

Trendigt va??? För man kan ju knappt leva utan en dator har jag märkt...... inte klokt.


Så med ny dator ska jag va på hugget igen o blogga. Lovar!!!


Är nyss hemkommen från fotbollsmatch. Tur att jag va så klok att jag tog med mig en tjock jacka för fy bubblan vad kallt det va på idrottsplatsen. Inte ens kaffet värmde de frusna fingrarna. För pinsamt att ta med vantar i augusti. Så väl hemma är det äntligen dags att krypa upp i soffan med en varm kopp latte o mysbrallor. Det ni....


Vi hörs imorgon.

Kram på er!!!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards