Lev nu

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Jag - 19 augusti 2009 21:15

Jaha då var vi i mitten på en vecka. En vecka går ju hur fort som helst. Kan inte fatta det.

Ikväll hade Albin match mot IFK Hässleholm.



Det gick faktiskt riktigt bra. Matchen slutade 2-2. Det sista som hände i matchen var att Albins lag gjorde mål.

Orättvist tyckte deras tränare som vägrade gå fram o tacka för matchen. Skandal skandal långt ner i gummisulorna. Vad är det för en förebild för våra barn/ungdomar. Nej du, skärpning unge man. Så gör man inte.


Just nu ikväll fortsätter fotbollen att va en huvudpunkt. Man Utd spelar. Det sitter 3 herrar i soffan och svär över det katastrofala resultatet och den missade straffen. Precis som om de skulle kunna gå in och ändra på matchen.

Det låter: slå in den, slå in den, nuuuuu, ahhhhh, jag blir tosig. Det är då inga optimister i soffan.


Äntligen är diskmaskinen klar. Då kan jag komma åt min popcornsgryta. Är grymt sugen på popcorn.....ssssss

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards