Lev nu

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Jag - 27 augusti 2009 21:30

Var riktigt trött & seg i em. Var tvungen och lägga mig en stund när jag kom hem. Lite sömn var nog det som krävdes för att få lite energi till kvällen.

Albin blev lämnad på skolan i morse. Han skulle iväg på lägerskola med sin klass. Han kommer hem i morgon vid lunch. Hoppas att han har det bra. Det känns tomt här hemma nu.


När jag kom hem stod det en stolt man i dörren och tog emot mig. Han hade lagt golvet i vår garderob idag. Tack farfar för att du hjälpte till och tack farmor för allt det andra pysslet du fixade med.

 

Så här fint blev det. Naturligtvis var Signe tvungen att va med på bild. Ser ni att t om listerna är uppe. Inte illa. Nu är det bara inredningen som ska dit. Fixat i ett nafs, ellerhur???


Stack ut till innebandyn ikväll. Dan har tagit på sig att fixa med kiosken där. Han hade inhandlat en massa inför första matchen imorgon. Det skulle ju inte ta så lång tid. Minuterna gick och timmar gick....... men det blev bra. Allt gammalt skit kastades och grejor diskades. Undrar om vissa saker sett vatten och diskmedel på flera år. Det är ju inte klokt så äckligt en del saker va. Men nu är det skinande rent. Nytt och fräscht.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards