Lev nu

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Jag - 5 september 2009 09:15

Igår var vi på kalas hos momor & morfar. Morfar fyllde ju år.

Vi hade köpt den svenska wiskeyn, första utgåvan. Tydligen svår att få tag på och speciell. Förstår mig inte på sånt.


Det bjöds på fin fin mat, smörgåstårta. Det är alltid lika gott.

 

Här har vi födelsegrisen :)


Samuel och Matte spelar handboll med Sigges boll.


 

De möter Albin. Vem som vann? Inte en aning......


 

Till fikan serverades det chokladtårta. Trodde jag. Lyfter man på locket var där pärongrädde. Så hela tårtan smakade päron och inte choklad alls. Spännande för ögat och smaklökarna.


 

Sigge var i sitt essä igår kväll. Han passade på att leva loppan. När vi åkte hem skulle han ut i sin "lägenhet". Han sov säkert gott hela natten och är redo för nya äventyr idag. Go Sigge, rasta di gamle.....


I morse åkte Dan & Samuel till Ivö, fotbollscup. Albin åkte iväg med Kevin för att titta på nån annan fotboll.

Nu väntar inredning av den nya garderoben. Det ska bli roligt. Jag ser framemot att få hugga tag i detta.

Kanske hinner jag klippa häcken på framsidan och räfsa upp alla löven oxå. Vi får väl se.


Ha en bra dag!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards