Lev nu

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Jag - 2 januari 2010 21:34

Ja då var vi äntligen framme i G-borg. Skönt. Tycker det är tråkigt att åka bil. Så bilsemestrar är en pina för mig. Men nu är vi framme.

 

Killarna tryckte in sig i 2 bussar + all packning. Inte riktigt all packning. Vi fick fylla vår bil så även fam Widell.

Framme på skolan var det dags att packa upp och bona sig till rätta. Alla madrasser som skulle pumpas. Jösses...

   

Är det kaos eller???

  

När Albin var klar högg han in på sin ägg - & baconmacka.  


Vi tog oss vidare till vårt hotell. När vi kom in på rummet var det alldeles nerstänkt med nåt brunt kletigt på väggen. Blääää. De försökte fixa nytt rum men inget var ledigt. Nu är det renstädat efter en häftig nyårsskiva...

Bild på griseriet är i min mobil så bild kommer senare.

Innan vi gick ut på stan värmde vi oss med öl & cider på Widells rum. Sen gick vi till en grekisk restaurang.

  

        

Maten smakade suveränt gott.

  

Här är vi...

   

... och här har vi familjen Widell.


Nu tackar vi för oss. Sängen väntar och som jag längtar efter att få se ögonlocken från insidan... 

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards