Lev nu

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Jag - 4 januari 2010 21:53

Kvällens sista rapport...

Kvällens match är spelad. Killarna trodde att de skulle få göra hur många mål som helst. Hade ju hört att norrmännen skulle va dåliga. Men ack, underskattning är aldrig bra. Det blev en jämn match. Våra killar drog det längsta strået. De vann med 7-6.

Om de var glada efteråt. NEJ!!!!!! De var så besvikna och ledsna. Tårarna sprutade på dom trots de vunnit.

  

  

   

Ja jippi, vi är jätteglada...

Efter matchen gick vi upp på stan tillsammans med farmor & farfar. Vi gick och käkade pizza. Aj aj aj jag samlar på mig många kalorier denna vecka. När jag kommer hem får det bli hårda tag igen.

Måste säga att jag är duktig på att vara ute och gå. Det blir en hel del traskande.

Nu ska vi dricka upp det sista av vinet. Sen hopp i bingen. Imorgon knackar vi på dörren till frukosten kl 7. Killarna har match kl 9 och vi har en bit att åka.

Natti natti 

Av Jag - 4 januari 2010 16:59

Har sovit som stockar inatt. Det var verkligen jobbigt att gå upp i morse. Hade gärna legat kvar i sängen ett tag till. Men frukost och innebandy väntar ju.

Vi gick bort till Valhalla där de skulle spela den första matchen idag. Motstånd var Mullsjö.

Det visade sig bli en ganska enkel resa idag. I första perioden var det målchanser hela tiden men den lilla bollen ville inte gå in i mål. All otur vändes till tur i andra perioden. Då satt allt. De vann med 6-0.

  

  



  

Efter matchen tog vi spårvagnen upp till Nordstan. Shopping shopping och mat.

Vi köpte jeans, tunika, mössa och pikétröjor. På vägen hem stannade vi och tog en latte på Condeco. Vilket j.......a ställe. Otrevlig personal och inte servicinriktade för fem öre. Bedrövligt säger jag bara.

Nu är vi tillbaka på hotellet och vilar fötterna. Om en liten stund ska vi till Lisebergshallen där ännu en match väntar. Ikväll spelar de mot ett norskt lag. Naturligtvis hoppas vi på vinst igen.


Återkommer senare ikväll och du....... ha det bra!!!!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards