Lev nu

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Jag - 24 januari 2010 22:02

Vi började vår dag med en tur till idrottshallen. Innebandymatch på schemat idag oxå.

Vinst och 2 mål av Albin. Duktigt värre...


Därefter tog vi bilen till vår lilla slalombacke. Morbror Matte följde med idag.

      

Vilken skidåkning det blev idag. Barnen var superduktiga och efter halva åktiden var det ankarliften och hela backen som gällde.

    

    

De sista bilderna tog i mörker och snabb fart. Ber om ursäkt för den dåliga kvaliteten.

När vi kom hem var det sååååååå skönt att kliva in i duschen och sen upp i soffan. Tack mormor för att du lagade jackan och mössan. Hoppas att den överlever morgondagens skidtur.

Albin ska nämligen iväg med sin skola, hela skolan åker till en stor anläggning. Roligt att man väljer att satsa på sådana saker när det väl är snö här nere i söder.

En sak jag fick med mig hem från mormor & morfar,

  

denna lilla snygga pjäs. Ha ha ha. Denna joggingdress hade jag på mig när jag åkte iväg på SM i gymnastik i Helsingborg 1986. Ja du läste rätt. Kolla in trycket på magen. Vi var så j...a snygga alla i truppen. Barnen skrattade när jag visade upp den. De undrade om det va utklädningskläder...

Jag ska oxå spara något och visa dom när de är vuxna, jag lovar, hämden är ljuv  

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards