Lev nu

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Jag - 8 februari 2010 21:49

Då har vi varit på Albins utvecklingssamtal.

Det gick jättebra. Vi som var så nervösa innan. Helt utan anledning...


Efter det blev det ett besök till v v. Jojomensan här var det oxå tummen upp. Minus på vågen denna gång oxå. Jag är så lycklig.

Ibland har man bara sån tur. Får man det eller man jobbar sig till det???

Jag tror att det kan kanske va en kombination. Jobbar man sig till lite så kanske man får lite gratis. Nån gång är det skönt att bara ha lite flyt.

Man ska kanske fira...med vad? För ett par månader sen hade jag nog firat med lite chips eller något annat onyttigt.

Men nu måste jag hitta något annat att fira med.


Vad brukar du unna dig själv när du varit duktig?


Tack mamma & pappa för att Samuel kunde stanna hos er.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards