Lev nu

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Jag - 11 februari 2010 22:11

Jag undrar...

har jag flyttat till innebandyhallen???

Jag börjar bli osäker. Denna vecka blir det tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Får alvarligt fundera på att lyfta dit en madrass...


I eftermiddags var jag på ett lååångt möte. Men det gav oerhört mycket. Då är det inte så farligt att sitta där. Nu ska jag bara använda allt på rätt sätt. Jag ska lyckas här oxå, det har jag bestämt mig för.


Imorgon slutar jag tidigt och har en hel del att fixa. Samuel ska på party igen. Det är många sådana nu. Jag hade för mig att det började droppa av vid den åldern. Men inte i denna årgången. Jag som hade tänkt att vi skulle försöka "komma undan" i år med party. Men det lär nog få bli nåt. Grrr...


Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards