Lev nu

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Jag - 15 februari 2010 20:41

Måndag igen...


Denna vecka är bara så fullspäckad av jag inte orkar tänka mer en några timmar framåt. Nu handlar det om att överleva.


På jobbet är det åtskilliga möten, hemma är det massor av aktiviteter och Dan har en massa jobb, har varit långt iväg idag men kom lagom hem till den stekta potatisen och biffarna. Fick bli rester idag.


Jag undrar hur andra familjer får sina liv att gå ihop och ha tid över och dessutom var oförskämt glada...

Jag förstår inte. Känner att jag bara blir sur, irriterad när jag stressar.


Har fixat lite i klädkammaren, en hängare har kommit upp och några hyllor. Tyckte att vi var färdiga innan, men när man "bor in" sig kommer man på att man saknar lite här och lite där. Får se om vi är nöjda denna gången.


Nu ska jag sätta mig och jobba lite. Har lite att förbereda inför morgondagen.


Ha det bra!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards