Lev nu

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Jag - 21 mars 2010 22:00

   Bilen styrde idag mot Munka Ljungby för finalspel i DM.

Laddade killar samlades vid lunchtid.

  

I kvartsfinal mötte de Munka Ljungby och vann.

   

Hyfsat nöjda killar lämnar planen efter segern.

   

Nu väntade Malmö med sina biffar. Kolla in lille Albin med sin jämnårige i motståndarlaget. Kan han ha ätit olämpliga preparat?

Här blev det dock förlust på straffar. Våra var det bästa laget, men det gäller ju att ha turen på sin sida oxå. Det hade vi inte idag, tyvärr.

   

Fullständigt bedrövade killar lämnade planen. Tårarna sprutade och hesa föräldrar fick ta emot sina små hjältar på läktaren.

Trots förlusten så är de det 3:dje bästa laget i skåne. Inte illa alls. Det är riktigt bra. Ni ska va så nöjda.

Nu ska jag dra mig tillbaka. Behöver en varm kopp te som kan lena min hals. Har hejat alldeles för mycket tycker min hals.


DM

Av Jag - 21 mars 2010 21:48

Hjälp vilken dag!!!

Klockan halv 7 befann man sig i en idrottshall.

Dags för DM i innebandy.

Jag fick den stora äran att va värdinna.

Vi hade snygga t-shirt. (Bild kommer lite senare)

Nåja värdinna och värdinna jag vet egentligen inte vem som har tolkat vad en värdinna har för några uppgifter.

Vi började som mycket trevliga tanter, hälsade alla välkomna osv.

Efter ett tag började allt folk äta och grisa + toabesök.

Trots stora lappar som skyltade för papperskorgar så valde folk att droppa det runt sina egna ben. På toaletterna kunde man inte ens stoppa pappret i toastolen. Läbbigt läbbigt. Jag min äckelmag hade riktigt stora bekymmer.

Så... min roll förvandlades till städerska, renhållningsarbetare, papperskorg och tillsist blev jag en bitter...

Glömde förresten att lägga till i min meritlista att jag torkat spagetti o köttfärssås på väggar och golv då folk inte kunde hitta sin mun.


Nu ska jag berätta hur det gick för killarna.

Den vann alla sina 3 matcher. En match var riktigt spännande

annars var det helt klart överlägsna.

Så imorgon bär det av till Munka Ljungby för finalspel.

Roligt roligt.

  Mycket folk på plats.      Här har vi några duktiga föräldrar som hjälpte till under hela dagen    


Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards