Lev nu

Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Solen skiner på oss

Av Jag - 7 april 2010 20:46

Här har vi inte blivit friska än...

Febern har Samuel i ett fast grepp. Blir att ringa till vårdcentralen imorgon. Det här det går inte längre. Den lille stackarn som redan är tunn, blir bara tunnare och tunnare. Det som är positivt är att han inte är dålig i magen längre.


Det har varit strålande väder idag. När Albin skulle på fotbollsträning fick Samuel följa med. Gott med lite frisk luft.

Blev en tur in på Maxi och till Elgiganten. Han köpte ett wii-spel. Måste ju göra nåt när han är sjuk.


Morfar kom hit och klippte våra fruktträd. Tack för hjälpen!!!

Vi bjöd på fika ute på altanen i (hör här) SOLEN.   

  

Lite ris blev det.

När ändå flitens lampa lös passade jag på att räfsa ihop löven som hade samlats i våra häckar. Det blev två säckar.

Dessutom planterade jag återstående penséer.

  

Signe passade på och steka sig lite idag. Efter ett tag fick hon snällt krypa undan i skuggan.

  

När man nu har varit så duktig hela dagen så får man ju unna sig en kopp kaffe och en bok i solen en stund.

  

Den här är riktigt bra...


Till middag ikväll blev det hemmagjord pizza med salami, mozzarella

och ruccola till. Blev faktiskt ett glas rött vin oxå. Mums...


Sitter nu här i soffan med 3 fotbollsnördar. De idioterna har skrämt livet ur mig 2 gånger. Man Utd har gjort mål och då måste det ju skrikas. Stackars Signe.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag - 1 december 2015 19:35

Nu är det dags att röra på sig i bloggvärlden. Från och med idag kommer ni att hitta mig här nouw.com/levnu     ...

Av Jag - 22 november 2015 10:22

Godmorgon! Vi vaknade till ett vintervitt landskap. Helt underbart, älskar ljuset som kommer från snön. Så här såg det ut igår kväll. Inte trodde vi att det skulle komma så mycket snö och dessutom ligga kvar. Det har varit tyst här inne i t...

Av Jag - 5 november 2015 20:16


I tisdag fick jag tag i denna lilla godsak. Det finns endast ett fåtal. Nu håller vi helg. ...

Av Jag - 3 november 2015 20:47

Igår hade jag en fantastisk dag på stranden med jobbet. Vi måste verkligen komma till stranden på helgerna. Det är helt magiskt där. Här hemma råder det frystömning. Nästa vecka kommer köket och vi kommer att sättas på prov i vår matlagning. ...

Av Jag - 1 november 2015 19:36

Efter flera veckors förkylning tyckte jag förra veckan att det var bättre. Åkte och tränade och sedan två utekvällar på det så var det bara att säga hej hej till förkylningen igen. Denna gång är det värre och idag mår jag faktiskt riktigt risigt. ...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards