Lev nu

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Jag - 5 maj 2010 18:19

Hjälp nu har det gått flera dagar igen.

Jag har bara jobbat och jobbat och jobbat.

Är inne i den tunga samtalsperioden nu. Börjar se ljuset, snart snart är jag klar.


Killarna kämpar på med sina idrotter. Det är fullt upp kan man säga.

Får skriva ett schema för att se om dagen går ihop. Gör den inte det gäller det att pussla.

Den ende som inte stressar är Signe. Hon tar det lugnt. Sover sig igenom dagarna, tror vi...

Ikväll skulle jag egentligen varit med på vårruset. Men jag hade bokat in en massa samtal så det roliga fick jag hoppa.


Förresten, i söndags var jag ute och sprang en runda. Fick vårkänslor och tyckte att det skulle passa alldeles utmärkt att få lite bättre självförtroende. Vill ju komma i form. Just nu är det tungt.

Men jag ser ljust på det. Jag vet var jag vill.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards