Lev nu

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Jag - 25 juni 2010 14:00

  

   Det var fin fint väder.

Det bjöds på snittar o frukt denna härliga sommardag.

Oskar, Samuel o Albin  

Caroline, Pierre o Helena  

Åsa Peter o Caroline  

Anna o Nicke  

Anna Caroline o Åsa  

Dan  

Vi tjejer försöker klä midsommarstången.  

Det gick riktigt bra.  

Pierre ville inte ha hål i sin fina gräsmatta så det blev till att surra fast den runt flaggstången.  

Den goda midsommarmaten.  

Några grillar hellre.  

De vuxnas gottebord.  

Alla till bords.  

Skål!!!  

Min lilla midsommartallrik.  

Dans kring midsommarstången.  

Min fina klänning.  

Tårtan som jag bakade. Jag använde 7 liter jordgubbar. Det ni...  

   Glass för de som ville ha.

Barnen samlade.  

Kajsa dansar.  

Allvarlig diskussion mellan Peter o Nicke     

   Framåt kvällen blev det fotboll. Barn mot föräldrar.

Tror att barnen vann.  

Föräldrarna la sig verkligen inte. Barnen var bättre.  

Alle mådde inte så bra. Det visade sig senare att han hade en brusten blindtarm. Stackaren... men nu är han opererad och mår bra igen. Kram på dig.  

Lek: spotta grodor i hinken. Kul och leta klibbiga grodor i mörkret i gräsmattan, not...  

Samuel börjar bli trött och orkade inte va med på fler lekar.  

Dan Peter Peter och Pierre  

Peter Peter o Dan  

Killarna är helt inne i sina iphones. Visst ser det socialt ut.  

Åsa o Jag  

Helena  

Pierre somnade på soffan. Någon hade varit lite rolig o lagt jordnötsringar i munnen på honom. Det tackar vi för... det blev ju ett roligt kort.  

Dagen efter är nästan den bästa dagen. Då äter vi alltid en gemensam frukost. Det är såå mysigt och gott.

   Tack för en supermysig occh rolig midsommar. Som alltid...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards