Lev nu

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Jag - 5 juli 2010 23:27

Idag har vi haft en sån där mysig hemmadag. Ingen strand utan en låååång sovmorgon. Blev till halv 12. Nästan så att man skäms men är man trött så är man.


Barnen var inte alls missnöjda med att tillbringa dagen hemma. De behövde en vilodag från solen. Det är ganska slitigt för kroppen att va i gassande sol varje dag.

Så idag har varit den stora tvättardagen, bytt i alla sängarna. Det tar sin lilla tid kan jag säga. Fy fanken för de som har många barn. De behöver väl ta en semesterdag för att tvätta sängkläderna.

Nu är det så mysigt och krypa ner i en nybäddad fräsch säng.


Det måste ha varit den varmaste dagen på hela året. T om Signe har varit helt utslagen, hon har legat o sovit lite överallt idag.

  

Hittade henne i vår säng i denna härliga ställningen. Man brukar bara kunna ta ett kort på henne sen vaknar hon och ska lukta på kameran men idag kunde jag ta hur många som helst. Varmt och va kise.


Ikväll hade Albin träning nere på stranden. Imorgon har vi en heldag där. Då ska både Albin och Samuel spela. Hoppas att det blir bra väder.

Just nu som jag skriver detta hör jag hur det smattrar på utrumstaket. Lite efterlängtat regn kommer. Sen kan det räcka.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards