Lev nu

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Jag - 9 juli 2010 13:54

I denna värmen är det inget som överlever.

  

Detta stackars ljuset har nog haft bättre dagar.

Kolla i ljuset i lycktan på altanen...


  

Barnen har skaffat sig rolig bonnabränna.

Av Jag - 9 juli 2010 13:46

Här kommer lite bilder från beachsoccern.

  Samuel spelade ute i de tre första matcherna. Det var jobbigt och suger ordentligt i benen.   Sen var det dags att ställa sig i målet. Det gjorde han riktigt bra.     Här är det sista matchen. Det blev vinst i c-finalen. Grattis!!!!   En trött kille. Det blev 7 matcher i sanden.   På eftermiddagen var det Albins tur att börja spela. Vilket annorlunda och tuffare spel det blir bara man blir några år äldre. Här smällde det på bra.   Albins lag tog sig vidare till b-slutspel.   Efter en spännande final lyckades de vinna på straffar.     

En mycket stolt kille med ännu en medalj. Den 5:e medaljen i beachsoccern på 5 år. Inte illa...

Grattis!!!

Av Jag - 9 juli 2010 00:06

Har jag blivit en nattsuddare???

Inte likt mig precis men nu när det är semester så är det sååå svårt att gå och lägga sig.

Ännu en hot hot dag men eftersom vi haft 2 heldagar och då menar jag verligen heldagar på stranden så behövde både barnen och jag en sovmorgon och en hemmadag och vila sig från solen. Barnen var lite röda på rygg och ben efter fotbollen.

Det har blivit en städ och tvättardag för det har vi inte hunnit innan. Allt sånt där blir eftersatt när man väljer att åka ner till stranden istället.


Klockan halv 10 ikväll kommer Albin och undrar om han kan sticka bort till en kompis. Halv 10... har nog inte förstått att han börjar bli så gammal än. Klart att han fick gå iväg. Nu sover han över där oxå. Ganska väntat faktiskt.


Nu borde jag kanske kliva i säng, blir nog att läsa lite i en bok som jag börjat på idag. Det är sååå gott med lite sommarläsning.

Nattinatti

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards