Lev nu

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Jag - 18 juli 2010 21:30

I eftermiddags gick det 4 spelarbussar upp till göteborg och gothia.

Vi föräldrar körde med egna bilar.


När vi kom upp letade vi upp vårt boende. Vi bor på ett bed & breakfast vid Linnégatan/haga.

Rummet är så litet att vi får cellskräck men vi hade ju inte tänkt o tillbringa så många timmar där så vi ska nog stå ut.

När vi lastat av vår packning så stack vi bort till Pierre & Caroline.

Där blev det vin och sen gick vi ut och åt en bit mat.

  Barnen satt vid ett bord o åt.  

Killarna vid ett bord. 

  

Tjejerna vid ett bord.

Mätta o glada tog vi spårvagnen hem.

På vägen hem tyckte Dan att vi skulle ta en genväg. Men när jag såg att där stod en stor mur av blommor och tända gravljus backade jag. Aldrig i mitt liv att jag går i det grändet, aldrig. Tänk om någon har blivit mördad där.

Huuu väd läskigt. Vi tog det långa hållet hem.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards