Lev nu

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Jag - 4 augusti 2010 22:38

Jag tror minsann att vi har vänt helt på dygnet här, allihopa.

Igår kväll kom Albins kompis Elyas hi kl 22 och skulle sova över.

Kl 2 i natt var det full aktivitet på rummet. Dator och ps3.

Inte lätt att somna då, om jag ska va riktigt ärlig så var jag faktiskt inte speciellt trött heller.


Vid lunch idag åkte vi ner till stranden. Det såg lovande ut   .

Barnen gick in på badet och vi vuxna valde stranden.

Varför skulle det komma en massa moln just idag när vi körde dit???

Uthärdade i 2 timmar sen blev jag frusen och hungrig.

Skulle hämta barnen på badet, men de var försvunna. De stod i omklädningsrummet och tryckte. Samuel hade glömt sina shorts i väskan nere på stranden och var inte direkt pigg på att sticka ut i bara kallingarna. Trots att kallingarna var nya och fina   .


Vid glassen träffade jag Sofie med familj. Alltid trevligt o träffas.  Även Caroline och Carola med familjer var där. Kul och träffa er oxå, vi sågs ju sen ikväll igen på fotbollen. Hörrni tjejer, skippa lastbilssovandet  .


Imorgon blir det klippning för killarna. Albin har lovat att slänga moppehjälmen, vi får väl se, hoppas hoppas. Är det bra väder sen, lutar det åt att det blir ett nytt strandförsök. Håll tummarna.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards