Lev nu

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Jag - 12 augusti 2010 20:37

Jaha, då var första arbetsdagen avklarad efter många veckors ledigt.

Men ärligt talat så var jag redo att börja jobba. Skönt när man känner så.


Det blev en mjukstart på jobbet med en Kick off vid havet/hamnen.

Vi har bara haft det roligt och mysigt idag.

Men imorgon då snackar vi hårt arbete. Då ska alla saker flyttas tillbaka. Hela vårt hus har varit utrymt på grund av fukt. Så imorgon kan jag lägga flyttkarl till mitt cv. Det du...


Fick en massa energi av att va iväg och jobba idag. När jag kom hem dammsög jag hela huset. Bakade en kladdkaka. Familjen Hallin kommer snart  för att lämna av Isac som ska sova här inatt.


Igår kväll hade jag och Emma en supermysig kväll. Hon bjöd ut mig på middag och sen gick vi på bio och såg Knight and day. Den var jättebra.

TACK Emma för en superduper mysig kväll och för all den goa maten.

Åt verkligen för mycket...


Måste sluta, det ringde på dörren. Bye bye...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards