Lev nu

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Jag - 17 augusti 2010 22:55

Det blev en lång dag idag. Jobbade över 2 timmar, men men nu är allt uppackat.

Var bara tvungen att fixa alla lådorna idag, för de jävlarna hade ju förökats inatt och det ville jag ju inte riskera igen.   


Idag har jag drabbats av två energitjuvar igen. Dessa små hemska parasiter bara äter sig in i kroppen och rakt in i hjärtat och själen.

Jag måste lära mig att stänga av. Jag avskyr detta. Det tar så mycket tid och energi.

Jag blir så ledsen och arg när lögner far runt i rummet och ingen vågar stå för något. Nån mer som känner så?


Ikväll blev det dock mycket trevligt och ärligt.

Åkte hem till Jessica för att planera inför en höstfest. Vi brukar ju egentligen ha vårfest, men vi hade inte tid att ta tag i det då. Men nu äntligen...

Det blir många roliga timmar den kvällen.

När man sitter och planerar är det lätt att det spårar ur, hittade på en massa roliga lekar som jag själv aldrig skulle gått med på men vad fasiken nu ska de andra göra det.   

Kan lugna er med att de dummaste idéerna slopades.

Tur för er... hi hi hi...

Tack Jessica för en jättetrevlig kväll och god fika.


Måste berätta en sak som Albin sa ikväll.

- Mamma varför kan vi inte börja skolan imorgon? Det är så onödigt att va ledig den sista dagen.

Jag tror att han är klar med sitt sommarlov och redo för skolan igen. Det kan man inte tro att en 7:a ska önska...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards