Lev nu

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Jag - 18 augusti 2010 22:42

Det blev lite övertid idag oxå. Men nu.....är vi FÄRDIGA!!!!! Tjohooooo

Trodde aldrig att vi skulle hinna.

Det känns så otroligt skönt.

Imorgon är vi redo att ta emot barnen i skolan, äntligen...


Idag plockade jag in den allra första tomaten från vår planta.

Vi delade den lilla sötnosen i 4 bitar så att alla fick smaka på den.

Mmmmm vad god den var. Nu hoppas vi att de andra oxå mognar innan hösten kommer.


Ikväll har vi börjat planera inför lördagens kräftskiva. Dan har letat snapsvisor. Det ena värre än det andra. Undrar om det kommer bli sång eller skratt???

Jag har skrivit handlarlista. Imorgon bär det av till affären för att handla alla smaskigheter.

Det enda som jag hoppas på är att det ska va toppenväder. Vi blir 10 vuxna och 12 barn. Vi behöver verkligen använda altanen.

Lokal är hyrd ifall det blir dåligt väder. Men jag har bestämt att det ska var fint, varmt och myggfritt.   

Håll tummarna.  


Det var svårt att få killarna i säng ikväll. Ändå har vi haft lite inskolning under veckan. Men vad gör man när klockan är 10 och barnen inte alls är trötta???


Ha en bra dag!!!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards