Lev nu

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Jag - 30 september 2010 21:49

Ännu en dag har sprungit iväg. Imorgon är det fredag och en vi har en rolig helg framför oss igen.


Idag hämtade jag Samuel efter skolan (brukar ta bussen hem). Det var hans tur att ta en tur till frissan. Han sitter alltid blixtstilla och är på väg att somna när hon är och grejar i hans hår.

Därefter blev det en tur upp till stan. Vi mötte upp Albin, fixade ID och kontokort till honom. Men det var minsann nära att vi struntade i det för när vi klev innanför dörrarna på banken hade vi 30 nummer framför oss. Behöver jag säga att det tog tid. Vilket söligt ställe... När vi kommer fram till kassan vill de knappt hjälpa oss efter som det tar ganska lång tid att fixa ID och det skulle stoppa upp för de andra kunderna. Vem bryr sig???!!! Jag hade ju stått och väntat över en halv timme på de andra kunderna. Så det var bara till att börja jobba. När vi var klara med vårt ärende hade det gått 30 nummer till.

Det tog som sagt ganska lång tid.


Ikväll gjorde vi ett besök på fotbollsträningen. Albin stod över även idag. Hans knä är fortfarande svullet. Han har varit hos skolsköterskan idag och fått det dokumenterat.

Igår var jag mest ledsen över vad som hänt men idag.........är jag så förbannad på de 2 svinen. De kommer att få sitt straff.


Nu är det inte många dagar kvar, på måndag ska vi till sjukhuset med Samuel. Jag längtar och är självklart nervös över hur det ska gå.

Kommer det att va ett pratabesök och bestämma eller vi ska börja med första behandlingen redan på måndag. Vi är förberedda på allt, även Samuel.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards