Lev nu

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Lite av varje

Av Jag - 24 oktober 2010 20:57

Det har varit en lugn helg med mycket sport.

Som vanligt.


I fredags blev det en hemmakväll. Kent kom ut och vi tittade på Idol.

Vi var oförskämt pigga en fredagkväll. Tillhör inte vanligheterna.

Hur är det hos dig??? Är du också seg och sliten en fredagkväll???


Igår hade Albin fotbollsmatch. Han spelade i nästan 90 minuter. Bra gjort med tanke på att han varit krasslig i nästan 2 veckor.

Snabbt hem och började hacka grönsaker. Det var matkväll med Albins fotbollslag. Det blev en lyckad tillställning.

På bordet fanns mat från många olika länder. Vi var verkligen proppmätta när vi kom hem.

Under kvällen hade jag haft lite ont i huvudet och när vi kom hem fick jag svinont i ryggen och nacken.

Har sovit sååå dåligt i natt. Idag hade Albin innebandymatch.

Vår lille kille fick förtroendet att lägga en straff och gissa om han tog tillvara på chansen. Satte den snyggt.

Den där matchen var vad jag orkade med. Fick hem och lägga mig med lite värme på ryggen.

Har fortfarande lika ont och jobbet är verkligen i fara. Med den smärtan går det inte att jobba. Hoppas att det lägger sig till imorgon.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag - 1 december 2015 19:35

Nu är det dags att röra på sig i bloggvärlden. Från och med idag kommer ni att hitta mig här nouw.com/levnu     ...

Av Jag - 22 november 2015 10:22

Godmorgon! Vi vaknade till ett vintervitt landskap. Helt underbart, älskar ljuset som kommer från snön. Så här såg det ut igår kväll. Inte trodde vi att det skulle komma så mycket snö och dessutom ligga kvar. Det har varit tyst här inne i t...

Av Jag - 5 november 2015 20:16


I tisdag fick jag tag i denna lilla godsak. Det finns endast ett fåtal. Nu håller vi helg. ...

Av Jag - 3 november 2015 20:47

Igår hade jag en fantastisk dag på stranden med jobbet. Vi måste verkligen komma till stranden på helgerna. Det är helt magiskt där. Här hemma råder det frystömning. Nästa vecka kommer köket och vi kommer att sättas på prov i vår matlagning. ...

Av Jag - 1 november 2015 19:36

Efter flera veckors förkylning tyckte jag förra veckan att det var bättre. Åkte och tränade och sedan två utekvällar på det så var det bara att säga hej hej till förkylningen igen. Denna gång är det värre och idag mår jag faktiskt riktigt risigt. ...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards