Lev nu

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Gipset börjar bli ett klotterplank

Av Jag - 10 november 2010 21:32

Här lunkar det på.

Vi har turats om att va med Samuel i skolan nu måndag, tisdag och onsdag. Imorgon ska han klara sig själv...

Det har börjat skrivas på gipset nu, till mammas stora fasa   

Tycker ju om när det är vitt och stilrent. Nu börjar det likna ett klotterplank.

Fick en tid till ortopeden nästa fredag. Jippie var första tanken, äntligen ska gipset bort. Men tänk om det bara är en koll av hur lilla fossingen mår. Så nu är vi förberedda på att ha gipset ett tag till. Gäller att helgardera sig.


När man är hemma från jobbet så känns det som om man är flera veckor back. Alla samtalen som ska göras. Börjar nästa vecka.

Dan gjorde en viktig reflektion igår när han var med Samuel i skolan. Han sa till Matte att om han kände att han hade det som jobbigast på träningarna så skulle han tänka att det var 10 gånger värre i skolans värld. Han hade inte klarat mer än en dag. Han hade fått fullständigt bryt.


I eftermiddags kom Emma och barnen för att hämta Samuel (Vågar man lämna iväg honom till dom   . Klart man vågar) Det blev en lekeftermiddag och kväll för Samuel och Isac.


Albin har köpt nytt blad och tejp till en innebandyklubba. Vet inte vad det var för något fel på det förra. Kanske bara behövde vara nytt, vad vet jag...


Nu blir det snart bingen, känner mig riktigt trött, klockan

är ju trots allt nästan 10.

Natti natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag - 1 december 2015 19:35

Nu är det dags att röra på sig i bloggvärlden. Från och med idag kommer ni att hitta mig här nouw.com/levnu     ...

Av Jag - 22 november 2015 10:22

Godmorgon! Vi vaknade till ett vintervitt landskap. Helt underbart, älskar ljuset som kommer från snön. Så här såg det ut igår kväll. Inte trodde vi att det skulle komma så mycket snö och dessutom ligga kvar. Det har varit tyst här inne i t...

Av Jag - 5 november 2015 20:16


I tisdag fick jag tag i denna lilla godsak. Det finns endast ett fåtal. Nu håller vi helg. ...

Av Jag - 3 november 2015 20:47

Igår hade jag en fantastisk dag på stranden med jobbet. Vi måste verkligen komma till stranden på helgerna. Det är helt magiskt där. Här hemma råder det frystömning. Nästa vecka kommer köket och vi kommer att sättas på prov i vår matlagning. ...

Av Jag - 1 november 2015 19:36

Efter flera veckors förkylning tyckte jag förra veckan att det var bättre. Åkte och tränade och sedan två utekvällar på det så var det bara att säga hej hej till förkylningen igen. Denna gång är det värre och idag mår jag faktiskt riktigt risigt. ...

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards