Lev nu

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Jag - 20 januari 2011 19:49

Nu har det gått några dagar sedan det blev något bloggande.

Veckan har bjudit på jobb, jobb, jobb och innebandyträningar.


Idag var jag och Samuel iväg och klippte oss. Skönt att få komma iväg och bli lite ompysslad i håret.

När jag satt där hos frissan kände jag hur det började hetta om kinderna. När jag kom hem visade det sig att jag hade feber. Har känt mig sådär halvkrasslig under veckan med huvudvärk och nu då feber. Grrrr Jag vill inte va sjuk.

Vi har massor att göra i helgen.

Imorgon kväll har Albin innebandymatch, på lördag har först Samuel innebandymatch och efter det har Albin en innebandymatch och på söndag har Samuel fotbollscup och Albin fotbollmöte. Ni ser att det inte finns någon tid för att va sjuk...

Vi håller tummarna för att det bara var något som ville hälsa på ikväll.

Nu blir det soffan med kudde och täcke. Snart börjar ju handbollen.

Heja Sverige!!!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards