Lev nu

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Jag - 3 februari 2011 20:59

Det är torsdag redan. Veckorna går så fort. Vart tar tiden vägen?


På jobbet är det massor och göra. Högarna bara växer och växer. Behöver nog stanna kvar lite längre någon dag eller ta hem, trots att jag lovat mig själv att inte göra det. Då vet jag att jag snart är inne i samma fälla igen. Kanske bara en gång för att komma ikapp och lite frid inombords.

Har märkt att min jobbeväska också har börjat växa, vart ska detta sluta...


Idag slutade jag tidigt. Unnade mig en bra stund i soffan med en god tidning. Lyxigt värre.


Ikväll kom mamma o pappa hit. Klippning, fika och dåliga bilförare. Alltså vad är det för orginal de lyckats vaskat fram till programmet. Antingen är det uppgjort eller är landet fullt av kufar, vem vet...


Imorgon är det fredag, den bästa dagen på hela veckan. Då gäller det att ladda upp inför lördagen då det är innebandy hela dagen och sen ett litet kalas.


Ha en fortsatt bra kväll!

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards