Lev nu

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jag - 7 februari 2011 17:27

Det har varit en fullspäckad helg. Eller, nja, halva ivarje fall.


I lördags blev det ingen sovmorgon. Albin hade bortamatch 6 mil iväg, minst... Samling halv 8 (på morgonen). Det gick bra de vann stort igen. Sedan begav vi oss hemåt. Hämtade upp mamma som skulle följa med och titta på Samuels hemmamatch. Även för dom gick det bra. De vann också stort. En lyckad sporthelg.

När Samuels match var slut skyndade vi oss hem för att göra oss i ordning för Eriks kalas.


Han fick en blå/gul lavalampa utav oss. Precis som han önskat sig.

Där bjöds det på god smörgåstårta och god dricka.

Tack för en mycket trevlig kväll!!!


Vi stack hem till Melodifestivalen. Jag såg hela men Dan slocknade nog efter en kvart tjugo minuter.


Igår tog vi en härlig sovmorgon. Det var inbokat i kalendern.  

Det blev tvättning, strykning och städning. Det behövdes kan jag meddela. När den underbara/förbaskade solen tittar fram ser man ju all skiten. Grrrr

Men nu är det såååååå fint här.


Idag började en ny arbetsvecka. Nya utmaningar.

Ikväll kom den största utmaningen och uppoffringen. Barnen ville gärna har korv stroganoff. Dahhhhh

Du som känner mig vet att falukorv är det ALLRA ALLRA ÄCKLIGASTE jag vet. Men, jag offrade mig.

  

Jag rös i hela kroppen. Höll god min och tuggade......avigt.

Samuel sa snällt att jag verkligen inte behövde äta upp allt jag tagit till mig. Puss min underbara unge  

Om jag är mätt på min stora portion. Nej.....nu väntar jag bara på att barnen ska sticka på innebandyträning så att jag kan få slänga i mig lite yoggi och smörgåsar. Hjälp vad jag längtar efter lite smörgåsar.


Pssst, det låter som om dom packar ihop sig för avfärd, redan???? Jippi!!!!!! Måste sticka till kylskåpet...  

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards