Lev nu

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Jag - 8 februari 2011 19:16

Vilken natt det blev...

Det blev inte många minuters/timmars sömn.

Det tog i så jag trodde att väggarna höll på att lägga sig. Jag skulle börja tidigt imorse. Det var inte roligt alls att köra när det blåste/stormade.

På vägen till jobbet möttes jag av en flygande soptunna. Stora metallskyltar och flaggstänger som låg över väg. Det låg även ett söndersågat träd vid vägkanten. Någon hade varit snällt och varit uppe tidigt och röjt.


När vi kom hem fick vi en mindre rolig syn...

  

Parabolen ligger på taket. Hänger endast i antennsladden. Grrrr

Typiskt typiskt. Finns ju annat som vi vill lägga pengar på.

Fick även höra att grannens uterum hade fått påhälsning utav några glasmästare idag. Inte heller vidare kul.

Inatt ska det blåsa igen. Hoppas att det blir lite lugnare så att man kan komma in i lite djupsömn. Vi behöver lite sömn nu. Tror att hela familjen somnar om en lite stund på soffan. Som sagt vi har inte sovit alltför gott inatt.

På lördag ser det ut som om vi får ta en städdag i trädgården. Det ligger drivor utav smågrenar i hela trädgården. Det stora trädet fixade en alldeles egen gallring. Det kunde ju frågat först om vi hade tid att städa upp efteråt.


Nähä nu kallar soffan och kudden...   

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards