Lev nu

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Jag - 8 april 2011 17:55

Är det någon som vet varför texten hamnar helt konstigt i förhållande till bilden. Det ser ju asdumt ut........grrrrrrrr.

Snälla hjälp mig.....

Av Jag - 8 april 2011 17:41

Här kommer bilderna som jag lovade er.

Första matchen i DM.  Det går undan i innebandy och ibland hamnaräven domaren på bild. Denna gången råkade en rumpa komma med.  VARNING!!!! Idrottsfötter är inte det finaste som finns. Men ni kan nog se de sargade tårna.  En del av hejarklacken.  Uppladdning inför kvartsfinalen.  

Ett litet haltande språng.

 

Farmor Berit som fyllde år i söndags.

 

Två dagar har det varit full storm. Försökte ta en bild igår när jag körde hem. Det är jord som ryker från åkern. Kan meddela att det ryker ännu mera jord idag. Måste vara kul och bo i ett blåshål. Det är ju inte bara fönsterna som blir skitiga. Allt blir ju brunt och skitigt inne också.

När jag kom hem från jobbet idag slog husmoren till. Gräddade några kaffeplättar till barnen och mig. En härlig fredagsfika. Mums!

Ikväll ska Albin ha avslutning med innebandyn. Alla killarna är hembjudna till familjen W. De bjuder alla killarna på pizza.

Imorgon gör Albin fotbollspremiär. Då är det träningsläger med ett danskt lag. Spännande. Då passar vi andra på att plantera vårblommor och damma av Samuels golfklubbor. Nästa vecka drar hans golfträning igång. 

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards