Lev nu

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Jag - 22 maj 2011 13:00

Äntligen är jag framme i stockholm.

Allt har gått bra och jag har bara mått lite dåligt. Armbanden gör säkert nytta. Jag inbillar mig det iallafall.

Köpte med mig sushi hem från centralen. De har världens bästa sushi. Prova det om ni har vägarna förbi.

  

Det var ljuvligt att krypa upp i fönsterkarmen och äta maten. Kunde haft en bättre utsikt. Fick nöja mig med en kyrkogård. Undrat länge vilken kändis som är begravd här då det står folk med kamera utanför mitt fönster och fotograferar en gravsten. Jag har svaret nu, Cornelis W.

Därefter blev det en tur ner till stan.

Hittade ljusa jeansshorts till Albin på Zara och en snygg pikétröja till Samuel även den på Zara.

Hörde på radion att Rix fm hade festival i kungsan så jag stack dit i god tid och fick en bra plats, ganska långt fram.

Roger Sofia o Ola.    Stannade tills Ola utförde sitt uppdrag.

Jag stod där ensam i folkhavet och sjöng och apploderade. Komiskt.

Sen stack jag tillbaka till hotellet, svängde inom en pizzeria och bad att få min pizza slizad. Den intogs i sängen på rummet framför tv:n. Lite söndagslyx. 

Av Jag - 22 maj 2011 12:06

Jaha då sitter man här igen på tåget mot Stockholm. Denna gång är det dags för certifiering. Tänk om jag blir kuggad, tänk om jag klarar det då blir jag K... första Lip-coach. Häftigt!!!Denna gången reser jag upp i lite lyx. Valde faktiskt första klass. Ja,det är skillnad. Har gott om plats till benen. Dan ringde precis och berättade att Albin hade fått feber. Det är alltid något av barnen som blir sjuka när jag är iväg. De kanske inte klarar sig utan sin mamma:) Idag ska jag ha en alldeles egen dag på stan. Ikväll ska jag nog gå till kungsan för att titta på festivalen. Hörs om ett tag. Nu ska jag försöka sluta ögonen en stund.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards