Lev nu

Alla inlägg under juni 2011

Av Jag - 5 juni 2011 21:17

Efter en lång skön sovmorgon blev det arbete ute i trädgården.

Idag fick alla hjälpa till.

    

Barnen drar upp ogräs där det ska bli en mysig grillplats. Albin sa upp sig efter ett litet tag. Han fick såååååå ont i ryggen. Mmmmm visst, tonåringar.

Till lunch blev det grillad korv.

  

Det smakar alltid gott.

Idag har alla häckarna blivit klippta. Så skönt att ha det gjort. Det brukar vi alltid stressa med inför midsommar. Men i år har vi liksom inte riktigt tid med det och det kändes det bättre att göra det nu. Nu är det inte lång tid kvar tills vi åker. Den helgen har vi alla fått en bra grund av solen. Men vi vill ha mycket mer.   

Efter allt trädgårdsarbete gav jag mig ut på en bra liten runda. Det var varmt trots att jag gick så sent. Har fått in ett bra och jämnt tempo. Riktigt nöjd är jag.

Orkade inte ladda ner bilderna från helgens fotboll igår. Men här kommer de:

        

Bra kämpat.

Av Jag - 4 juni 2011 21:34

Nu har äntligen sommaren kommit till oss. Det har varit galet varmt de sista dagarna.

Igår spelade A cup i Lund. Det gick jättebra och gick vidare idag till slutspel. Där fick de möta det andra laget i från samma förening. Kändes konstigt att heja på båda lagen. Fast det hejades mest på A:s lag. Tyvärr förlorade de så det var bara att åka hem igen.

Det har blivit lapa sol i trädgården.


Igår tog jag en tur in till stan. Skulle hämta ut presenten jag fick av Dan innan.

Jag är sååååå nöjd och glad. Har en man med fantastisk smak   .

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards