Lev nu

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Jag - 4 juli 2011 23:30

I morse när vi vaknade och kände på handdukarna på balkongen skulle man kunna tro att det hade regnat. Men det var bara hög luftfuktighet.


Intog våra platser vid poolen men bestämde oss ganska kvickt att vi skulle ut på en liten shoppingrunda nere i hamnen.

   

Det blev en svart jumpsuit på Mango till mig. Samuel köpte solglasögon och Albin köpte en Mallorcatröja (fotbollströja).

Det var helt galet varmt idag så det var helt underbart att få komma upp till lägenheten och äta lite.

           

Det blev några galna kast i poolen innan vi gick bort till familjerna I och B: poolområde. Barnen och ja vi andra också badade i deras pool och blev helt förälskade i det stället. Nästa år vill de dit, och jag kan tänka mig att stanna där i 2 veckor. Nu ska vi bara övertala Dan.   

       

Ikväll var det vår tur att bjuda på party. Var tvungna att ha lite bartömning.

Vi hade bokat bord på Steakhouse vid vårt hotell. Vi tog stora grillspell och Dan tog en halv grillad kyckling. Samuel välte sitt grillspett och fick maten i knät. Blev jätteledsen och jag sprang hem och hämtade nya kläder. Tur att det var nära... Även ikväll blev det Cava. Hur ska vi göra oss av med dessa dyra vanorna???

             

Vi gick bort till de andras hotell. Josefine skulle vara med i High School Musical. Vilket ös det var!!!

     

Sen gick vi ut på stan och köpte glass. Det var fortfarande jättevarmt. Nöjda som bara den var det dags att traska hem.

Presentation


LEV NU
- hitta och se möjligheterna. Njut av det lilla extra i din vardag.

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards